پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4540
-
الف
+

از پارسا در سریال دلدادگان چه می‌دانید؟

علی سخنگو در نقش "پارسا" در مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» بازی کرده است.

علی سخنگو  در نقش "پارسا" در مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» بازی کرده است.

به گزارش آی‌فیلم، پخش سریال «دلدادگان» این روزها آغاز شده است. کارگردان این مجموعه تلویزیونی منوچهر هادی بود که بازیگران نام آشنا و جدیدی در این فیلم با او همکاری کردند. از اصلی‌ترین نقش‌های سریال هم می‌توان به پارسا اسکویی اشاره کرد. 

علی سخنگو به عنوان کاراکتر پارسا در سریال دلدادگان بازی کرده است. وی متولد 31 شهریور ماه سال 1362 است که در عرصه بازیگری و کارگردانی فعالیت دارد. هم چنین در دلدادگان نیز به عنوان دستیار منوچهر هادی مشغول بود. سخنگو فارغ التحصیل رشته کارگردانی و از هنرآموزان کلاس های بازیگری استاد سمندریان است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی فیلم

علی سخنگو هم مانند خیلی از بازیگران  دیگر فعالیت های هنری اش را از تئاتر آغاز کرده است. از معروف ترین کارهای تئاتر او می توان به نمایش بیگانه ساخته مسعود دلخواه اشاره کرد.

کارنامه هنری علی سخنگو:

مردگان بی کفن و دفن به کارگردانی منوچهر هادی

سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی

فیلم آینه بغل با کارگردانی هادی

به کارگر ساده نیازمندیم با کارگردانی هادی

رحمان 1400 و...

همان طور که می بینید سابقه همکاری پارسا با هادی از مدت ها قبل شروع شده و این دو بار دیگر در دلدادگان با هم کار کردند. علی سخنگو به عنوان بازیگر نقش پارسا در دلدادگان نامزد نقش حدیث بود.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز درساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر